Sunday, 14 November 2010

The latest story

Fuiyoo da besawang gile blog aku nih..
Sian die ..x di update.
Sowi r kengkawan, sejak koje nih..da x hima la cam time belaja kat Nihon dulu.
Skrg balik2 keje je da penat..Online sekejap date ngan Si Dia (ni wajib eh kalo x Si Dia merajuk) hehehe, pastu terus tido..
Jadi byk la perkara2 hot tak dapat di update. Nak update kt FB plak segan..
Nti kang org kate show off plak..hehe

Orait papepon, atas permintaan org ramai hikhik..i terus terang r ngan u all...
Aku da ade Si Dia yg baru. Lagi hensem..Pendiam..Ikut je ckp aku...
name die WuNWuN..ataupon Awun..hikhik

Taraaa..Ini die jantung hati ku yg baru..yg selalu kikis duit aku gak..iskiskisk


href="http://1.bp.blogspot.com/_EdfdJiPMp6E/TOAAclysnAI/AAAAAAAAAcg/SOPv06bUWeI/s1600/IMG_3492.JPG">

Setelah 4 bulan bekerja..hasil titik peluh ku..ni la hasilnye. Aset pertama ku..
Kene jaga molek nih..Kalo ternampak kete nih tgh2 jalan..korg jgn r sergah2..Beri la laluan..

Ok..Story ke dua...

Seperti yang anda lihat..
Pada bulan Syawal yg lalu, family Si Dia datang jumpe parents aku. hihi merisik..
bertanye aku da berpunye ke belom n sudikah ikat dgn Si Dia..
Dgn tersengih2 ku jawab 'SeTUJU'!!
Officially booked..Walopon majlis tu awalnye adalah tok merisik tp macam da tunang pulak Mak die sarungkan cincin ..hihihi (Skerr3)





Jadi ni la perkara2 hot yang berlaku dlm idup aku spjg blk Msia da nak dkt 9 bulan nih...
Korang yg kt Nihon tu ape lg..Cepat r baliikk!